piątek, 30 lipca 2010

PETYCJA

Apelujemy o przywrócenie stardollarów ! Starmonety są nie przydatne , a żeby wykupić stardollary trzeba zapłacić min. 11 zł ! To już jest przegięcie. Pokażmy , że wspólnie możemy coś zdziałać

Za przywróceniem stardollarów są :
  1. .Karashi
  2. .Purpernikiel8
  3. .Karolka120
  4. KissekMe
  5. Sarka07
  6. Eyertydh
  7. Wiwerna
  8. Roksetka
  9. Kama008 
  10. Esculap2222
  11. Madzixxxi
  12. BanekQeen
  13. MisterSzymon
  14. Julka252
  15. LadyKinga199
  16. Caliope14
  17. Zuzu221
  18. Tia1601
  19. .rozowa.dama
  20. malinaax33
  21. Daiana6
  22. sylww
  23. Lavendka
  24. dusia097
  25. poupeevintage
  26. lina199912
  27. Mwamp
  28. Megan00a
  29. Duffy1213
  30. oluu_-
  31. Dropssek
  32. Kladynka119
  33. DarkFemale
  34. xylogelena
  35. Miki1611
  36. BeautyGina2010
  37. o.z.k.m.5.3.3.9
  38. MisQ_VampirQ
  39. moll__y
  40. PunkSher1
  41. Majciak_x3
  42. Michalina1998r.
  43. majciak_x3
  44. MysiaZamojska
  45. Kamicool
  46. blowi_
  47. katashis
  48. nikola3030
  49. molitka
  50. kasiax69
  51. niecierpliwa
  52. Nakuna
  53. MissWeraDonna
  54. misspaula267
  55. wikosta
  56. KarenSis
  57. Miss_Demi196
  58. Mia_2306
  59. Quenn_Natalia
  60. DixieWvery
  61. agatkamaj
  62. Patrycja-Love


JEŚLI POPIERACIE BLOG I PETYCJE PISZCIE O TYM W PREZENTACJACH I NA BLOGACH !

EDIT: Wysyłąjcie wiadomości do adminów o przywrócenie stardollarów. Do wiwerna ; Petycja zostanie wysłana w jęz. angielskim . Ta jest dla Polskich użytkowników. 

112 komentarzy:

  1. Podpisuję się.
    Po co ulepszacie skoro wam k*rwa nie wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się podpisuję. !
    Mi to jest do h**a nie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ZA.

    teraz trzeba siedziec o wiele dłuzej nad stardoll i zarabiać, bo jakaś torebka kosztuje 50 monet! NO KURDE!!!!!


    KAROLKA120

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiwerna jest za, choć przypuszczam, że i tak nie da to nic D:
    Może lepiej zrobić petycję anglojęzyczną? taka dojdzie do większej liczby ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się NIE PODPISUJE!!!!!!!!!!!! bo uważam że starmonety są super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ZA. Te cholerne starmonety zabierają tylko mój czas, którego i tak mam za mało.

    Esculap2222

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również się podpisuję. madzixxxi

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chcę monety. To sprawiedliwe. Kto płaci , to ma . Jak coś się nie podoba to jego sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej jestem za!
    Fajnie, że ktoś się za to wziął i to ktoś rozpoznawalny ; 3

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście że za ale żeby to coś dało;/

    LadyKinga199

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za! Dla mnie to jest bez sensu! Teraz sd są dla SS, ale, żeby je zdobyć, to trzeba albo wykupić pakiet, albo ewentualnie coś sprzedać -.- Przepraszam za określenie, ale w dupę z takim czymś!

    Zuzu221

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram!

    Tia1601

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiszcie mnie ! ;p. jestem ZA !

    .rozowa.dama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej popieram. Ten pomysł jest moim zdaniem żałosny. ;<

    malinaax33

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że popieram - sylww

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście popieram dusia097

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się do petycji. To już jest absurd! Przez te starmonety wszystko się poplątało. zarabianie jest teraz bardziej pracochłonne.
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisuje się, jestem za. Powaliło adminów zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazwyczaj nie popieram tego typu akcji, bo i tak do niczego nie prowadzą, ale zrobię wyjątek, możecie mnie dopisać.

    oluu_- (z myślnikiem na końcu)

    OdpowiedzUsuń
  21. NIE CHCEMY STAR MONET !
    A JA Z ALICE-8899 ZROBIMY PEWNEGO DNIA STRAJK, ABY ZNIŻONO CENĘ SS I SD!


    Dropssek

    OdpowiedzUsuń
  22. za!
    Te monety w ogóle nie są potrzebne!!

    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  23. Za! Nie mogę tego ogarnąć.
    DarkFemale

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem za nazywam sie Miki1611

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem za !!!!!!!!!!!!!!
    o.z.k.m.5.3.3.9

    OdpowiedzUsuń
  26. Popieram ! Co kurna ma być -.- Mamy się w starplazie zastanawiać ile wydamy na atykuły ss ,a ile na nie ss ? i jeszcze tracic czas żeby wymieniać ? NIE KUMAM PO CO TO - MisQ_VampirQ

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również jestem przeciw durnym starmonetom :/
    POPIERAM!

    moll__y

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurwa, kurwa kurwa ta 'zmiana jest pojebana!
    Jak to ujęła inna osoba w komentarzu 'po co admini zmieniają, jak nic im nie wychodzi'
    Jak tego nie cofną to ja moje konto sprzedaję!
    Oczywiście JESTEM ZA!

    OdpowiedzUsuń
  29. A no i mój nick: PunkSher1

    OdpowiedzUsuń
  30. Majciak_x3

    Odzyskajmy dawny Stardoll !

    OdpowiedzUsuń
  31. Popieram i Podpisuję się !

    Dosiaa.xd

    OdpowiedzUsuń
  32. te całe starmonety są DO DUPY !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również się podpisuję. !

    Kamicool

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no ta zmiana jest do dupy ; (
    Wezcie ja nie bedzie 40 sd dzienie zarabiać , a głupia torebeczka kosztuje 50 sd . Poprostu żal . ; /
    A mój nick to ; kingaxdd1

    OdpowiedzUsuń
  35. Popieram. Starmonety... pfff.
    Gówno.
    molitka

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem za , jeśli to się nie zmieni to może nawet odejdę ze stardoll!!!!


    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem za.. To lipa opór..

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem za. Kurde...podoba mi się nowa bluzka dla nss w starplazie (oczywiście jest za starmonety). A ja do jasnej kur... (dalej nie dokończę xd) Nie mogę głosowac na nic !
    Jeżeli chcecie zrobic coś nowego i fajnego to pogłówkujcie a nie siedzcie nad tym 2 min. i nie wykorzystujcie pierwszego,lepszego pomysłu !

    To tyle od mnie ;p


    Colourgirl96

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakby coś to było dla adminów (tak dla jasności) ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem za !
    __Miss.Ashley__

    OdpowiedzUsuń
  41. Podpisuję się !
    Bo StarMonety to trzeba dużo czasu na niego,
    Po prostu żal.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem jak najbardziej za !

    stardoll chce zarobić jak najwięcej kasy ;/

    XxSandIxX

    OdpowiedzUsuń
  43. Popieram, jestem jak najbardziej za.!
    Nika2308

    OdpowiedzUsuń
  44. Popieram! Przywracać stardolary!!!
    agatkamaj

    OdpowiedzUsuń
  45. Popieram! Prawa w ręce ludu!

    MissAvrill14

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem kompletnie za!

    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  47. NICKI_PARCIAK JEST ZA !

    OdpowiedzUsuń
  48. misio16b JESTEM ZAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  49. Eehh ... Po co to dodali tylko głupi dodatek sorka to nie GŁUPI tylko DO DUPY !!!
    Sorka za słownictwo popieram !!

    VanessaHagens12

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak najbardziej, podpisuje się!

    hibiskusek

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak najbardziej za!
    Podpisuję się, KochamSiebiex3!

    OdpowiedzUsuń
  52. podpisuje sie dlaczego osoby ktore nie maja ss maja nie miec sd? admini inaczej kasy brac nie umia

    OdpowiedzUsuń
  53. Podpisuję się oczywiście!
    To jedna wielka, paranoja! -.-

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  54. Popieram,popieram i jeszcze raz popieram!
    Jusstysska

    OdpowiedzUsuń
  55. Popieram baardzo popieram !!
    BlondiSsia

    OdpowiedzUsuń
  56. Popieram! To bez sensu, po co oni to wprowadzali? Jak i tak mało mozna za to kupić =.="
    Mój profil: Nakuna

    OdpowiedzUsuń
  57. JESTEM ZA!
    QUEEN_NATALIA

    OdpowiedzUsuń
  58. podpisuje sie !
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  59. jestem ZA !!! admini mnie dobijają, jeśli tego nie naprawią to odchodze za stardoll, ja wysłałam do nich 6 listów !!! na każdy odpowiadają " rozważymy twoją propozycję " !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. jestem ZA ja już wcale nie wiem co z tymi monetami mam robić
    misspaula267

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem za!.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja pierdole co to kurwa jest.
    Nie ogarniam tych pojebanych starmonet.
    Podpisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  63. JESTEM ZA! Do wszystkiego dopisali jedno 0 BEZ SENSU!

    Miss_Demi169
    oraz
    DixieEvery

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie chce tego :<
    Podpisuję się

    Oloo21

    OdpowiedzUsuń
  65. bacline
    music_miss
    podpisujemy się

    OdpowiedzUsuń
  66. ZAA!!!!

    NataliaMak

    OdpowiedzUsuń
  67. ZAA ! STARDOLL BYŁ FAJNY PRZED TĄ CAŁĄ DUPNĄ METAMORFOZĄ .!! WSZYSTKO BYŁO FAJNIEJSZE .!!

    VanKa.

    OdpowiedzUsuń
  68. POPIERAM! Wkurzają mnie te starmonety ;//

    OdpowiedzUsuń